Pinky Design Pointer

piątek, 11 maja 2012

Inne spojrzenie na MSP

 Zaraz włosy zacznę sobie wyrywać, napisy do finałowego odcinka TVD miały być 10 MINUT TEMU!!! AAAA! Ja już nie mogę...

Niektórzy moi znajomi strasznie polecają mi grę Movie Star Planet. Wydawała mi się głupia i wolałam grać w bloodmoona, gdzie wybiera się wampira, wilkołaka, albo łowcę i wypełnia się misje. Okazało się, że to MSP jest lepsze. Dzisiaj zaczęłam grać. Super to jest. Kiedyś grałam w taki świat wróżek z czatem, sklepami itd, ale na czacie można było gadać tylko po angielsku, bo jak się pisało po polsku to tylko kropki jakieś wyskakiwały... Tak więc nazwałam się "Catherine <3". Czemu? Nie wiem, po prostu podoba mi się to imię. Jest fajny sposób na zarabianie kasy, najbardziej spodobaly mi się quizy i to przebieranie się :D Szkoda tylko, że pytania z quizach się powtarzają... Psują zabawę. To samo z pomysłami na przebrania. Jak narazie mam czterech znajomych.
To moja postać na MSP. Starałam się choć trochę odwzorować siebie. Ale mam ciemniejszą skurę, włosy i oczy. No, może usta się zgadzają...  No i chciałabym być taka chuda XD
LECĘ! PREMIERA NAPISÓW!

1 komentarze:

Matylda pisze...

U mnie też krótka notka o Pamiętnikach Wampirów :)
http://filmacja.blogspot.com/

Prześlij komentarz