Pinky Design Pointer

czwartek, 10 maja 2012

 Miśki, wiecie co dzisiaj jest? FINAŁ THE VAMPIRE DIARIES! Niech Elena zrobi wyliczankę i wylosuje Damona, proszę, no!

Dzień był głupi i nudny. Nadal jest głupi i nudny. Mam już pomysł na obrazek który namaluję, jutro lub po jutrze wam pokażę. W szkole dostałam 5 ( Z MATMY!!!!!!!!!!!!!! yeah! ), pisaliśy sprawdzian z anglika ( łatwy był, tylko zapomniałam jak się fotel pisało -,- ), no i z polaka przełożyła nauczycielka sprawdzian z lektury ( alleuja, mam pięć dni na doczytanie! ), dałam dodatkową pracę na konkurs z plastyki, no i przygotowywałam sciągę z muzyki, ale nie było i tak kartkówki, chochiać specjalnie powiedziałam, że miała być tydzień temu, ale wolne było i zapowiadał na dziś. Polecę wam stronę, którą wręcz ubóstwiam : http://www.deviantart.com/ . Wpiszcie tam np. imię jakiegoś aktora, czy coś, a zobaczycie jakie tam są wspanałe portrety *_* To właśnie tam przypadkiem natknęłam się na pracę zrobioną w Photoshopie, która przypominała rysunek. Ja zamierzam właśnie zrobić na podstawie tego taki rysuneczek :)
                   
To jest właśnie ta moja inspiracja :) Ma przedstawiać dwie zmierzchowe postacie. Teraz szczerze nie lubię zmierzchu, ale kiedyś, zanim myślałam, że to The Vampire Diaries jest kopią zmierzchu ( a tak naprawdę szanowna pani Meyer skopiowała sobie pracę L.J.Smith, która napisała Pamiętniki Wampirów w ok. 1990 roku, a pani Meyer w bodajże 2005 ) uwielbiałam ten film, a najbardziej tą parę - Alice i Jaspera. Nie wiem jak ja to namaluję, ale może się uda...

Ok. 2 miesiące temu zrobiłam moich kochanych Sommersów - Jenny i Mikea <3 Kocham ich <3 Teraz mają już córeczkę Caroline i synka Jasona. Może kiedyś dodam wam taką historyjkę z tej rodziny, jak to robiłam na simowych blogach :)

Mike <3

Jenny <3

Gołąbki <3



3 komentarze:

Temari :) pisze...

Fajne,a masz oryginalną wersję Simsów czy ściągnięta z neta ? Jak z neta to proszę o link do str.

Agnieszka pisze...

Fajny blog ;)
Zapraszam do mnie ;p
gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

+dodaję i liczę na to samo.

abstractioon pisze...

slicznie tu ;) wpadaj na http://abstractionxo.blogspot.com/ :)

Prześlij komentarz