Pinky Design Pointer

czwartek, 24 maja 2012

Pomysły na prezent na dzień matki, aktualizacja i paplanina o The Vampire Diaries

Hejka. Dawno nie pisałam. Po prostu nie byłam w humorze. I teraz spieprzyłam sobie humor na kolejny tydzień. Nie wiecie co zrobiłam, misie. Do Simsów 3 chciałam zainstalować Zostań Gwiazdą i zainstalować aktualizacje. No to ją instaluje i nagle BUM! Wyłącza się komputer. Włączam no i nie ma nic. Rodzinek, downloadów... No i gra też nie działa, bo jakiś błąd wyskakuje. I teraz muszę wszystko od nowa instalować. M A S A K R A.

Na poprawę humoru, wynalazłam sobie parę piosenek, a w tym Enjoy The Silence. Przypomina mi się pierwszy sezon Pamiętników Wampirów, tajemnicza panna Katherine, no i.. Taniec Damona :D xd Fani wampirów palących się na słońcu ( hahaha, jak ktoś mógł wpaść na pomysł, że wamiry świecą na słońcu, nie piją ludzkiej krwii i nie szkodzi im zupełnie nic? No ale ok, każdy ma inny gust xd ) musicie to pamiętać. Słoneczny dzień, Stefan zabija Elenę swoimi nudnymi opowieściami o tym, jaki on jest dobry, a jaki Damon zły, Vicki umiera... Tak wogóle, czy wam też się wydaje że 2 sezon był najlepszy? A kto ryczał na końcu trzeciego sezonu?

POMYSŁY NA PREZENT DLA MAMY

1. Kwiaty.
Większość kobiet bardzo lubi je dostawać. Więc mama na pewno się ucieszy, gdy dostanie piękny, kolorowy i pachnący bukiet kwiatów. Niestety, piękne i wielkie bukiety nie są tanie. Jeśli nie macie kasy na super bukiety, kupcie różyczkę ( można dostać nawet za 3 zł ).

Czas - ok. 15 min, wystarczy pójść do kwiaciarni i wybrać bukiet.
Cena - róża - do 12 zł, bukiet - powyżej 15 zł

2. Laurka
Wspaniały prezent. Pomyślcie, że gdy mama zje ciasto, albo jej kwiatek zwiędnie, laurka zostanie i schowa sobie do szafy. Po kilku latach będzie miała fajną pamiątkę :D Jeśli macie zdolności artystyczne, jak najbardziej polecam. No i jest to prezent od serca.
Czas - od 15 min, do 2 godzin
Cena - kredki na pewno każdy ma, a specjalne dodatki
( błyskotki itp. ) kosztują powyżej 2 zł


3. Wypad
Twoja mama kocha komedie? Zaproś ją do kina! Albo na kolację. Oczywiście ty stawiasz i weź ze sobą przynajmniej 70 zł, bo kiedy zabraknie ci kasy, to będzie głupia sytuacja. No i nie kupuj mamie do kina najtańszej coli i to wszystko. Tak samo w restauracji.
Czas - 2 - 4 godziny
Cena - Ponad 70 zł


4. Dzień wolny dla mamy!
Posprzątaj w domu, ugotuj obiad, przygotuj jej film który chciała dawno obejrzeć, lub książkę, którą chce poczytać. Zrób jej do tego herbatę i ciastka. Zadowolenie mamy gwarantowane. No i nie pozwól, by w środku filmu odważyła się iść umyć naczynia.
Czas - ponad 2 godziny
Cena - do 10 zł ( możesz dokupić ciastka jakieś, a
paza tym powinnaś wszystko mieć )


5. Ciasto
Zrób ciasto, nalej herbaty lub mleka i zadowolenie mamy gwarantowane :D Oczywiście, jeśli mama nie lubi jabłecznika, to go nie rób. Jeśli nie masz czasu robiś ciasta, kup jakieś w cukierni. Nie musisz od razu wydzwaniać do babci, jak zrobić to tiramisu. Jest dużo przepisów na proste ciasta, wystarczy poszukać w necie :) Fajnie będzie, jak zrobisz takie ciasto w kształcie serca, lub z napisem "dla kochanej mamy" :)
Czas - ok. 1 godzina
Cena - cukiernia - powyżej 15 zł, domowe - ok 15 zł, większość skłądników powinniście mieć


6. Perfumy, książka, bluzka
Czyli to, z czego mama może się ucieszyć! Raczej nie polecam tego punktu komuś, kto nie zna idealnie gustu mamy, lub sam nie ma podobnego. Bo każdemu podoba się co innego. I zamiast mama będzie nosić bluzkę, odda ją jej koleżance.
Cena - powyżej 15 zł
Czas - ok. 1 godz



Mam nadzieję, że pomysły choć trochę się podobają ;D










8 komentarze:

DariaEF pisze...

woow dzięx już wiem co dam mamie ! ;)
spk blog

ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

Smerfetka pisze...

Fajne pomysły, ja kupiłam mamie takie fajny wazonik :D. Zapraszam do mnie drohappiness-alissia.blogspot.com

paznokciowa maniaczka . pisze...

przydatna notka , nie powiem , że nie ..

+zapraszam do siebie http://niemamiloscibezcielesnoci.blogspot.com/

Aleksandra. pisze...

'Pamiętniki Wampirów' mój naaaj serial. ;D
Damon <3

Ronnie pisze...

bardzo fajne pomysły :)
i mmmm taniec Damona, chociaż ja jestem TEAM STEFAN xd Ale i tak "Pamiętniki Wampirów" <3333

I love it... pisze...

Co prawda już po Dniu Matki, ale Twoje propozycje wykorzystam za rok :)
Obserwuje i zapraszam do mnie http://iloveitblog.blogspot.com/
Ps. na bloga dodałam to co dałam mamie :)

gooder pisze...

Przepraszam za SPAM

Zapraszam do czytania mojego opowiadania o Pamiętnikach Wampirów:
http://emocjewampira.blogspot.com/

Matylda pisze...

Ja również niedawno założyłam bloga dlatego serdecznie na niego zapraszam :)
http://filmacja.blogspot.com/

Prześlij komentarz